Horestas visuelle identitet er udviklet omkring årtusindskiftet og har en ekstrem farverig karakter, som tydeligt trækker på reminiscenserne af 1990ernes designtradition, og tiden er nu inde til at kigge på et redesign.
Derfor har Horesta netop valgt Kailow til at bistå dem med udviklingen af en ny identitet, og opgaven er at modernisere det nuværende logo, så det fremstår tidssvarende og peger fremad og samtidig står med en genkendelighed og respekt for den nuværende Horesta identitet.

HORESTA er hovedorganisation for hotel-, restaurant- og turisterhvervet og repræsenterer ca. 1.800 virksomheder, samt varetager sekretariater for en række foreninger i turisme- og oplevelsesindustrien, herunder Foreningen af Forlystelsesparker i Danmark, Turismens Vækstråd, Green Key, Bocuse d’Or og Kokkelandsholdet.
HORESTA består af HORESTA Brancheforening og HORESTA Arbejdsgiverforening og er den førende branche- og arbejdsgiverforening for turisterhvervet.

horesta_logo_54x540