Imponer til salgsmøder og messer med funklende foldere
Salgsmødet er stadig en central faktor for at få nye kunder til din virksomhed. Foldere kan give salgsmødet en ekstra visuel dimension og samtidig gøre det lettere for dig at præsentere din virksomhedsprofil. En god folder kommunikerer dit budskab kort og klart, og anvendelsesmulighederne er uendelige. Det vigtigste er, at du tænker holistisk og fletter folderens funktion ind i din øvrige strategiske markedsføring.
Foldere er en del af din virksomheds identitet
En folder kan åbne op for nye kunder og uudforskede salgskanaler. For nogle er folderen måske det første indtryk, de får, af din virksomhed. Derfor er det vigtigt, at du tænker over, hvilket indtryk du ønsker at give af din virksomhed. Hvem er du, og hvad adskiller dig fra de andre? Det skal læserne vide, når de har læst folderen.
Vær original og kreativ – men kend din kunde
Udover at det selvfølgelig er en god idé at placere logo og slogan på forsiden, skal du også overveje, hvordan designelementer kan bruges til at understøtte din visuelle identitet.
Tænk på ikke at hælde alt for mange beskeder i hovedet på læseren, men gør folderen til en visuel oplevelse. Husk, at nemt at læse også er nemt at huske – En folder kan udtrykke mange ting gennem design, som du ikke behøver at fortælle.
Silkepapir giver din folder glans og dybde, mens ubestrøgne papirtyper giver et mat, douche og rustikt look. Det handler selvfølgelig alt sammen om din virksomhed og dine ønsker og forventninger til folderen. Uanset hvad står vores designere og trykspecialister klar med hjælp og rådgivning, så din tryksag kommer sikkert i hus.
Dit levende trykkeri tæt på København
Hos Kailow har vi skabt tryksager for både små, lokale og store, internationale virksomheder i over 40 år. Vi elsker duften af tryksværte og den gode tryksag. Hos os kan du forvente tryk i højkvalitet og rettidig levering. Vi tror på, at god gammeldags kommunikation mellem virksomhed og kunde skaber det bedste resultat. Derfor er vores specialister altid klar på en snak om tryk, kommunikation og markedsføring.
De gode foldere
- Formidler dit budskab kort og præcist
- Er iøjnefaldende og vil op på køleskabet!
- Har flotte, visuelle effekter – der er tænkt over grafik og farvevalg
- Er målrettet din målgruppe
- Indeholder synligt logo og kontaktinformationer