Bland selv-slik er et koncept, som de danske forbrugere har taget til sig. Enhver slikmund kender bland selv-kongen Candyking, hvis rækker af kulørte knas frister i Føtex, Bilka og Coops butikker. I supermarkedet er der kamp om opmærksomheden. Så det gælder om at ramme plet i sit valg af POS.

Derfor har konfekturefirmaet Cloetta, som Candyking hører under, netop indgået samarbejde med Kailow. Opgaven bliver at optimere på Candykings eksisterende kampagnedesign. Ligesom vi kommer til at stå for udvikling, udformning og produktion af POS og displaydesign. Vi ser frem til samarbejdet og til at skabe den ideelle løsning, der både fremhæver lækkerierne og understøtter Candykings brandidentitet.

Cloetta har en stærk position på det danske konfekturemarked. Cloetta tilbyder et bredt og varieret sortiment af slik, pastiller, chokolade og nødder af høj kvalitet. Blandt produkterne er varemærker som Läkerol, Malaco, Skippers Pipes, Center, Juleskum og Nutisal. Cloettas produkter forhandles i flere end 50 lande.