Logoer & Visuel Identitet

Læs mere

DESIGN AF LOGO & Visuel identitet

Logoer og den visuelle identitet skal afspejle og gengive det, som karakteriserer jeres organisation.

Hvor logoet er det visuelle hjerte, der beskriver virksomheden, så indrammer den visuelle identitet hele jeres brand. Det er så at sige jeres ansigt udadtil som adskiller jeres virksomhed fra de andre.

Vores grafiske designere og kommunikationsmedarbejdere ved, at hele virksomhedens identitet og design af logo på alle kommunikationskanaler skal passe til organisationens strategi. Det skal beskrive, hvem I er. En god visuel identitet påvirker modtageren, og danner grundlag for jeres kommunikation.


Logodesign skal også afspejle tendenser

Derfor er det vigtigt at reagere på, at jeres virksomhed eller organisation formentlig over tid har ændret sig. Hvilket også gælder forbrugerne, som naturligvis bliver påvirket af strømninger og tendenser i samfundet.

Designmæssige tendenser vil også spille ind ift. en eventuel opdatering af din virksomheds visuelle identitet og logodesign.

Vores grafiske designere og kommunikationsmedarbejdere ser frem til at arbejde for jer og sammen udvikle det, som skal være et ikonisk billede på jeres organisations brand og formål. I første omgang tager vi gerne dialogen med jer, om hvad I har behov for.

Har du behov for design af logo, så kontakt os og lade os finde frem til en god løsning sammen.


Udvikling af brandmanual og designguide

I forbindelse med udvikling af logo og visuel identitet, udarbejder vi en brandmanual, som beskriver alt omkring den nye identitet. Denne kan vi både gemme som digitalt opslagsværk, eller i kraft af vores lange erfaring som trykkeri, printe som en fysisk bog.

Denne brandmanual, eller designguide, skal sørge for, at alle der på den ene eller anden måde har behov for at benytte logo og design, ved hvilke farver, fonte, placering og regler, der generelt gør sig gældende.

Det sikrer en konsistent brug af jeres visuelle identitet i al den kommunikation, der foregår indenfor og ud af virksomheden.

Kontakt os her og få kompetent rådgivning og sparring med vores kreative afdeling om nyt eller opdateret logo, eller om din virksomheds visuelle identitet

Se cases

MinŠKODA

I forbindelse med udviklingen af MinŠKODA app’en, stod Kailow for udarbejdelse af logo og visuel identitet

Previous slide
Next slide

Logodesign, visuel identitet og webdesign for Pind & Partnere

Pind & Partnere havde et ønske om en hjemmeside, der fremhæver deres juridiske profil uden at gå på kompromis med det visuelle udtryk.

Til virksomheden har skabt et logo i en jadegrøn farve, som fremhæver Pind & Partneres kompromissøgende, moderne tilgang til juraen.

Previous slide
Next slide

Logodesign for
Rungsted Vin

Rungsted Vin skulle bruge et professionelt logo, som skulle være flot og let at afkode, for på bedste vis at fremvise virksomhedens produkt. Logoet skulle benyttes til både website, vinetiketter, vinkasser og visitkort.

Previous slide
Next slide

Visuel identet, website og logo for iQniter

Opgaven for Kailows grafiske designere og webfolk bestod i at udvikle en komplet visuel identitet, der afspejler visionen om at motivere til den ekstra indsats til træningen.

Logoet blev et redesign af iQniters logo. Fonten blev justeret og skabt med en grafisk, lidt skrå streg og Q’ets røde farve, der understreger ambitionen om at være et effektfuldt, konkurrencepræget træningskoncept.

Med udgangspunkt i iQniters tidligere visuelle identitet blev websitets design dynamisk, sporty og simpelt.

Previous slide
Next slide

Logo til TMT - TØMRERMESTER TIM

For TMT udviklede Kailow Creative et logo, der kunne benyttes til både visitkort og arbejdstøj.

Previous slide
Next slide

Logodesign for OK NNF

Til Fødevareforbundet skabte Kailow Creative, i forbindelse med overenskomstforhandlinger, et logo, som både kunne bruges til digitale og printede medier, herunder foliering af en bus med NNF’s budskab, som kunne skabe stor synlighed.

Previous slide
Next slide

Logo til BRINK BY BRINK

Kailow Creative stod for at udvikle logo til BRINK BY BRINK, som skulle bruges både til indprentning i deres produkter og til hængemærker.

Previous slide
Next slide

Logo for GARBAGE RUN

Foreningen GARBAGE RUN skulle bruge et logo, og Kailow Creative stod for udviklingen. Det skulle både kunne bruges til print og digital brug på flere forskellige typer medier.

Previous slide
Next slide

Designguide for Malerforbundet

Vi udviklede, sammen med Malerforbundet, en designguide, der samlede anvisninger om brug af logoer, farver og andet, der vedrører Malerforbundets visuelle identitet.

Logo og visuel identet for Bryd Tavshedens kampagne NONAME

Bryd Tavsheden stod foran at skulle udvikle en app og andre materialer til deres NONAME kampagne, for at sætte fokus på vold i familier og parforhold.
Kailow stod for udviklingen af logo og visuel identitet til kampagnen.

Previous slide
Next slide

Logo for FODBOLDMAGASINET KØBENHAVN

Kailow Creative skabte logoet til DBU’s lokale magasin for fodboldklubber i København, FODBOLDMAGASINET KØBENHAVN, til brug både digitalt og på print.

Previous slide
Next slide

50-års jubilæumslogo til Hillerød Musikskole

I anledning af Hillerød Musikskoles 50-års jubilæum, udviklede Kailow Creative et logo, som kunne benyttes til print på flere forskellige medier som t-shirts og det officielle 50-års jubilæumsprogram.

Previous slide
Next slide

Logodesign til racoon POWER TEAM

Kailow Creative skabte et logo til racoon POWER TEAM, som kunne bruges til print på tøj og andre medier.

Previous slide
Next slide

Logodesign for Cryptera

Kailow Creative fik til opgave at udvikle og designe et logo til Cryptera, som både skulle bruges til deres nye website og printes på deres produkter.

Previous slide
Next slide

Visuel identitet for Kreativ Konkurrence kampagne

For at uddanne de ældre folkeskoleelever i de nye samtykkeregler, skabte Det Kriminalpræventive Råd kampagnen Kreativ Konkurrence. Til det formål skabte Kailow Creative logo og visuel identitet.

Previous slide
Next slide

Logodesign og webdesign for Revera

Revera havde brug for et visuelt facelift og en opgradering af deres hjemmeside.

Vi kreerede derfor et logo, som fremhæver selskabets troværdighed, styrke og mod, symboliseret gennem en løve.

Dertil en responsiv hjemmeside, som både imødekommer funktionalitet og brugervenlighed.

Previous slide
Next slide

Logo for HORESTA

Kailow Creative fik til opgave at udvikle et nyt logo til Hotel-, Restaurant- og Turisme Arbejdsgiverforeningen HORESTA, som både skulle kunne benyttes på print og digitalt.

Previous slide
Next slide

Logo til magasinet Talerøret for Børns Vilkår

Talerøret er et magasin med information til frivillige i Børns Vilkår. Kailow Creative udviklede og designede logoet.

Previous slide
Next slide