DESIGN AF LOGO & Visuel identitet
Logoer og den visuelle identitet skal afspejle og gengive det, som karakteriserer jeres organisation.
Hvor logoet er det visuelle hjerte, der beskriver virksomheden, så indrammer den visuelle identitet hele jeres brand. Det er så at sige jeres ansigt udadtil som adskiller jeres virksomhed fra de andre.
Vores grafiske designere og kommunikationsmedarbejdere ved, at hele virksomhedens identitet og design af logo på alle kommunikationskanaler skal passe til organisationens strategi. Det skal beskrive, hvem I er. En god visuel identitet påvirker modtageren, og danner grundlag for jeres kommunikation.
Logodesign skal også afspejle tendenser
Derfor er det vigtigt at reagere på, at jeres virksomhed eller organisation formentlig over tid har ændret sig. Hvilket også gælder forbrugerne, som naturligvis bliver påvirket af strømninger og tendenser i samfundet.
Designmæssige tendenser vil også spille ind ift. en eventuel opdatering af din virksomheds visuelle identitet og logodesign.
Vores grafiske designere og kommunikationsmedarbejdere ser frem til at arbejde for jer og sammen udvikle det, som skal være et ikonisk billede på jeres organisations brand og formål. I første omgang tager vi gerne dialogen med jer, om hvad I har behov for.
Har du behov for design af logo, så kontakt os og lade os finde frem til en god løsning sammen.
Udvikling af brandmanual og designguide
I forbindelse med udvikling af logo og visuel identitet, udarbejder vi en brandmanual, som beskriver alt omkring den nye identitet. Denne kan vi både gemme som digitalt opslagsværk, eller i kraft af vores lange erfaring som trykkeri, printe som en fysisk bog.
Denne brandmanual, eller designguide, skal sørge for, at alle der på den ene eller anden måde har behov for at benytte logo og design, ved hvilke farver, fonte, placering og regler, der generelt gør sig gældende.
Det sikrer en konsistent brug af jeres visuelle identitet i al den kommunikation, der foregår indenfor og ud af virksomheden.
Kontakt os her og få kompetent rådgivning og sparring med vores kreative afdeling om nyt eller opdateret logo, eller om din virksomheds visuelle identitet
Læs også:
Er visuel identitet vigtig?