Onlineannoncering – Google AdWords, Facebook ads og LinkedIn ads
Onlineannoncering kan hurtigt gøre en forskel, hvis den udnyttes rigtigt. Over 80% af samtlige forbrugere researcher på Google før et større køb. Men ligesom med al anden markedsføring er det ikke nok blot at være til stede. Du skal ses af ’de rigtige’, og du skal være vedkommende. Derudover bør der være en stærk rød tråd mellem din virksomheds online- og offlineaktiviteter.
Kailow lover dig en sikker strategi, som bevæger sig på tværs af platforme. Så kan du læne dig tilbage, mens vores onlinestrateger hjælper dig sikkert gennem de største, digitale udfordringer.
Vi kan hjælpe dig med onlineannoncering gennem:
- Google AdWords
- Affiliate marketing
- Bing-annoncering
Skal du vælge Google AdWords, Facebook eller LinkedIn?
De forskellige, digitale platforme giver forskellige muligheder og begrænsninger for din onlineannoncering. Overordnet set er det svært at udstikke retningslinjer, fordi valg af output i høj grad bør afhænge af din virksomheds DNA og målgruppe. Derfor kræver det først og fremmest et bureau, som kender din målgruppe og ved, hvor dine kunder er, og hvordan man kommunikerer med dem. LinkedIn er selvfølgelig mere oplagt B2B, mens Facebook rammer bedre B2C, men derudover spiller en masse andre faktorer også ind. Ikke mindst økonomi er selvfølgelig en vigtig faktor.
Vi skaber synergi mellem platforme
Tiderne har ændret sig, og ligeledes har strategien. Tidligere havde man en idé om, at kundens rejse online fulgte en helt fast struktur, hvor kunden bevægede sig fra annonce til hjemmeside og videre til salg. I dag er vi blevet meget mere bevidste om, at kunderejsen er mere kompleks. Typisk følger dagens netbrugere ikke den klassiske tragtmodel: Der er nemlig flere platforme i spil, som erstatter hinanden løbende. Det kan være, at kunden går fra at like noget på Facebook til at se en annonce. Den nye virkelighed kræver et bureau, som kan jonglere strategisk og kender de forskellige, digitale håndtag, der kan drejes på. Nedenfor kan du læse, hvad du kan forvente, når vi skaber en strategi for din onlineannoncering.
Vores online-markedsføringsstrategi:
- Identificerer det indhold, der lever op til forbrugerens behov i de forskellige faser
- Anvender de rette medier og målretningsmetoder til at nå forbrugerne i hver fase
- Måler løbende og evaluerer på, hvilket markedsføringsindhold, der virker og ikke virker i faserne
Vi ser markedsføring i et større perspektiv
Der findes mange enmands “full service” virksomheder, som laver hjemmesider, annoncering eller social media-løsninger. Det kan være en måde, hvis du blot ønsker en her og nu-løsning og ikke er så afhængig af, om konsulenten er tilgængelig fremover.
Ønsker du modsat en langsigtet onlinestrategi, som også bærer frugt ud i fremtiden, bør du i stedet integrere din onlinemarkedsføring i din øvrige strategi. Det kræver et bureau, som tænker strategisk på tværs af platforme. For os hænger det hele sammen. Derfor arbejder og tænker vi ikke kun i én virkelighed. Det digitale og analoge er for os to sider af samme mønt. Derfor består Kailow af flere afdelinger, som sammen skaber kreative, strategiske løsninger online, offline og analogt – vi kalder det nonlinekommunikation.