– får dig til at performe
Nye visioner kræver rebranding. Rebranding kræver omtanke. Hos Kailow arbejder vi grundigt med kreative løsninger, som optimerer din kommunikation og genetablerer dit marked.
En succesfuld rebranding betyder, at du opnår mærkbare resultater i din virksomhed. Samtidig sikrer det dig konkrete værktøjer til din fremtidige markedsføring. Det er ikke blot en investering i en makeover. Det er en fuld investering i din virksomheds identitet og jeres fremtidige markeder. Kailow sikrer dig en rebrandingstrategi, som kombinerer kreative, visuelle elementer med storytelling, uanset om det blot er ’facaderne der skal males’, eller om din virksomhed står over for en større, kommunikativ gennemrenovering.
Rebranding hos Kailow
- Identificerer problematikken i dit brand
- Omskriver din fortælling og identificerer dine nye kerneværdier
- Skaber en ny visuel identitet og redesigner centrale elementer
- Nedskriver visuelle retningslinjer og udarbejder designskabeloner
- Udarbejder en plan for implementering af ny identitet
Rebranding, der kan mærkes
Med en rebranding skaber du resultater, der kan mærkes. Hvilket kan betale sig ikke bare her og nu, men også på sigt. En ny historie skaber ikke bare fornyet energi hos kundesegmentet, men virker engagerende og kompetenceløftende for dine medarbejdere. Hvis en rebranding skal have optimal effekt, kræver det dog et ordentligt forarbejde. Først skal vi træffe en beslutning om, hvor I som virksomhed gerne vil hen, og hvilke kunder og markeder I gerne vil tiltrække i de kommende år. Derefter kortlægger vi, hvad det kræver at nå de markeder og kunder. Analytisk kombinerer vi kundeanalyse, konkurrenceanalyse og egenanalyse. Kundeanalysen undersøger købsmotivationen blandt dine kunder, konkurrenceanalysen ser på dine fordele og svagheder i forhold til dine konkurrenter, mens egenanalysen ser på dine værdier og styrker i virksomheden. Ud fra analysearbejdet formes både strategien og kernefortællingen, som definerer jeres fremtidige identitet.
Vi skaber resultater indefra og udefra
- Kompetenceløfter alle medarbejdere
- Giver dig større indsigt og bedre forståelse af jeres virksomhed
- Indblik i produkter, mersalgsmuligheder og markeder
- Kortlægning af jeres kunders præferencer
- Rebranding-vejviser for at vælge den rette vej for jeres brand
Vi tegner din fremtid sammen
Når strategien er på plads, starter designprocessen. Jeres visuelle udtryk er et nedkog af alt det strategiske analysearbejde. Designet repræsenterer på den måde virksomhedens image, vision og kultur i alle dele af dit visuelle udtryk. Vores grafikere kombinerer klassisk designtradition med kreative, æstetiske og nytænkende elementer. Når vi designer, tænker vi altid på tværs af platforme og forsøger at finde løsninger, som både fungerer digitalt og analogt. Jeres nye identitet og historie som virksomhed vil visuelt indvirke på en lang række kommunikative elementer fra farver, fonte og udtryk til signaler, sprog og tone. Konsistens er derfor et keyword, når din fremtidige identitet skal implementeres i din virksomhed. Vi hjælper jer derfor fremadrettet med en plan, som sikrer, at jeres makeover vil synes naturlig for målgruppen. Samtidig får I selvfølgelig designskabeloner, som sikrer konsistens mellem platforme og ved brug af logo, brevpapir og kuverter, salgsmateriale, internt materiale, website, annoncer og skiltning.