En hvid bountystrand med palmer og en tom hængekøje, som bare venter på dig. Danske Spils markedsføringsmateriale handler om at formidle drømme. Drømmen om, at du er den næste vinder. Vi hjælper med at omsætte lottodrømmen fra idé til produkt. Sådan en opgave kræver en virksomhed, som ikke går på kompromis med kvaliteten – det duer bare ikke, at hængekøjen ser slidt ud, eller stranden ser overskyet ud, når man skal formidle en drøm.
Opgaven blev vundet gennem et EU-udbud
Danske Spil ønskede et samarbejde med en virksomhed med høje kompetencer inden for instore og outdoor, som kunne varetage deres vitale kampagneelementer med sikker hånd. De ønskede at arbejde med en partner, der både kunne håndtere de faste kampagner i forbindelse med jul, påske og fødselsdag, og som samtidig kunne varetage hurtige dag til dag-POS-kampagner. Kailow vandt udbuddet i et felt med over 10 andre virksomheder.
Samarbejdet skal fungere i dagligdagen – Danmarks største posteropgave
Kvalitet, sikkerhed og hurtig levering er essentielt i samarbejdet med Danske Spil. Betydningen af time to market bliver i høj grad eksekveret hver eneste uge efter de mange forskellige lottotrækninger. Årligt bliver der ud over alle POS-kampagnerne trykt over en million A-skilte-posters outdoor, som er ude i alle landets butikker dagen efter den seneste trækning. Men samarbejdet har derudover også sikret Danske Spil en hurtig, agil markedsføring og nedbragt produktionstiden betydeligt på flere kategorier og fastlagte kampagner, som er vitale for Danske Spils indtjening. Det kan sammenkædes med Kailow store produktionskapacitet.