Skumfiduser, labre larver og heksehyl. Endeløse rækker af godter i spraglede kulører. Candyking har erobret supermarkedet med bland-selv-slik-konceptet. Og forbrugerne elsker selv at sammensætte posen med egne favoritstykker.Men hvordan eksponerer man bedst bland-selv-zonen ude i butikkerne? Og hvordan optimerer man på eksisterende design? Den opgave overlod Candyking til Kailow Creative. At slikgiganten valgte Kailow er der flere grunde til.Vi er eksperter i strategisk marketing, medieproduktion og eksekvering af point of sale og visual merchandising. Vores løsninger baserer sig på dyb indsigt i retail, målgrupper og butikskommunikation.

Implementeret rigtigt har POS potentialet til både at berige indkøbsoplevelsen, skabe brand awareness og styrke salget dér, hvor kunderne alligevel er i gang med at handle.

Til Candyking har vi både optimeret på de eksisterende displaydesigns og udviklet nye. Senest til deres limited edition-kategori. Over hele linjen træder Candyking nu frem med et gennemført design. Samtidig understøtter vores design slikgigantens brandidentitet.

Selv om de færreste måske tænker over det, er POS-marketing i supermarkedet en krævende disciplin. Implementeret rigtigt har POS potentialet til både at berige indkøbsoplevelsen, skabe brand awareness og styrke salget dér, hvor kunderne alligevel er i gang med at handle. Udfordringen er at skabe opmærksomhed om produktet – midt i butiksmiljøet mellem alle de andre konkurrerende brands. Modsat en shop-in-shop i storcentret er grænserne mellem de forskellige brands endnu mere flydende i dagligvarebutikken. Typisk har man færre kvadratmeter at gøre godt med.

Udfordringen er at skabe opmærksomhed om produktet – midt i butiksmiljøet mellem alle de andre konkurrerende brands.


Kailows POS-strategi er derfor altid skræddersyet og tilpasset købsrejse og butiksarkitektur. Det har givet den tilsigtede effekt. Candyking træder frem med skiltedesign og display, der er lige så indbydende som godterne. Point of sale-løsningen udfylder sin mission som blikfang, og Candyking har fået maksimal eksponering på et minimum af plads – og endnu flere slikmunde i fanklubben.

Candyking er et varemærke under Cloetta-koncernen, der forhandler konfektureprodukter i flere end 50 lande.